sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Kaedella nousi meikit päähän (part 2)

Ja nyt jatkoa edelliseen osaan. c: Kaede on nyt siis matkalla juhliin.

Kaede: "Oih, oon ihan just perillä! Bilevalot näkyykin jo..."

Kaede: "Woaaaahhh!!"

Samassa Kaede makaa maassa tajuttomana. Hän liukastui roskaan.

Sascha "Haloo, täältä kuulu KAUHEE meteli! Tuliks joku?"
Sascha: "Apua! Tääll on ruumis!"

Mischa & Sascha: "Huih!"

Mischa: "Mä soitan äkkiä 112:koseen!"

PIAN:

Sascha: "Tossa se ruumis on!"
Lääkäri: "Selvä."

Lääkäri: "Ei tämä nyt ihan kuolleelta vaikuta. Vien hänet kuitenktin sairaalaan pikahoitoon."

PIAN SAIRAALASSA:

Kaede: "Häh? Missä mä oon?"

Lääkäri: "Ai, sinä heräsitkin jo. Olet sairaalassa."

Kaede: "Mitääh?! Missasinks mä ne bileet jo, mistä olisi pitänyt tulla VUOSIEN parhaat bileet!?"
Lääkäri: "Valitettavasti kyllä."

Kaede: "Hmph, tyhmä lääkäri!"
Lääkäri: "Voih.."

Tässä oli tämän kerran kuvatarina. Käytössä oli myös muita nukkeja, pullip-vajauden vuoksi. Kuten edellisessä osassa kerroimme, Kaedelle on tässä kuvatarinassa vain "meikki noussut päähän". Ei tyttönen noin tempperamenttinen aina ole.
Kiitos, jos luit, ja extra-kiitos, jos liityit/liityt lukijaksemme.
Uusia kuvatarinoita tulossa mahdollisimman pian.
Heipä, hei!

Ps. Työnjakomme menee pääasiassa näin:
- kun näemme toisiamme, teemme kuvatarinat yhdessä
- Salla tekee tarinat, joissa on pelkkää tekstiä
- Siiri tekee kuvatarinat


4 kommenttia:

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)