sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

KUVATARINA

Tässä kuvatarinassa Sawaka tulee käymään Kaeden luona ensimmäistä kertaa:

Sawaka: Tämä on kai Kaeden jätin koti. Missäköhän Kaeden talo sijaitsee..?

Sawaka: Varmaan jonnekkin tänneppäin.

Sawaka: Tämä on kaiketi Kaeden jätin huone. Kaeden koti on kuulemma tässä huoneessa.


Sawaka: Missäköhän on se Kaeden niin sanottu "tosi pikkuriikkinen"-koti?

Sawaka: Oh! Tuolla ylhäällähän se on!

Sawaka: Ynkh! Miten ihmeessä...


Sawaka: ...Kaede aina...

Sawaka: ...pääsee kotiinsa? Ai! Tuolla se jo häämöttääkin!

Sawaka: Yngh! Vihdoin perillä!


Sawaka: Arvasin! Nukkuu vielä, mokomakin! Kello on jo melkein neljä!

Sawaka: HOP!

Sawaka: Ja sitten näin alas...


Sawaka: hytkyttää: HERÄTYS UNIKEKO-OO-OO-OOH!

Kaede: Ynh...
Sawaka: Se osoittaa ELONMERKKEJÄ!!!


Kaede: Ai! Ei kipsin päälle!
Sawaka: Ei, ei!

Sawaka: Mutta mulla on sulle TOSI tärkeätä asiaa!
Kaede: Joo, joo, mutta miksi sä tulit jo anivarhain aamulla?

Sawaka: Anivarhain aamulla! Kello on jo yli neljä iltapäivällä!
Kaede: Ai hupsista...
Sawaka: Pue eka, ja tule sitten alas.

PIAN:


Sawaka: No niin, ja nyt se tosi tärkeä juttu...

Sawaka: Tule...

Sawaka: ... tänne.


Sawaka: Mä kuiskaan sen sulle nyt.
Kaede: Joo!

Sawaka: Mä näin meidän jättien viestikeskustelua, ja siellä mun jätti oli lähettänyt, että...

SIIRRYMME YHDEN KUVAN AJAKSI SAWAKAN MUISTIIN:


Sawaka: muistelee

Kaede: Ooh!
Sawaka: Niinpä! Mähän sanoin! Mä haluisin saada vähän etukäteen tietoa siitä mun pikkusiskosta...


Kaede: No se on helppoa! Haetaan vaan sun koneelta nimeä Rid (Sawakan sukunimi)!
Sawaka: Onneksi mulla on se mukana!

Kaede: Avaa koneen.


Sawaka: näpyttelee.

JA PARI TUNTIA ETSINTÖJÄ NETISTÄ.

Loppu

By: owner Siiri

Ps.: ette ikinä arvaa minkälaisia käsikirjoituksia minä ja Iidu-Liinu ollaan tehty näiden kohta kolmen yhteiseloon liittyen! Jännitystä luvassa!
P.p.s.: Obitsun vahvistus on tullut. Äiti maksaa kai tänään illalla tai huomenna.

5 kommenttia:

  1. Hauskoja kuvia! :)En ookaan Akemi Homurasta ennen omistajakuvia nähnykkään.
    Kiitos myös kommenteista mun blogissa! Kiitos myös terveisistä Kaedelta. Mun nuket lähettää terveisiä takasin :D
    Koitan toteuttaa jossain vaiheessa kuvatarinoita. Just nyt ei oo mitään ideoita oikein, mutta jos keksin jotain ja löydän aikaa niin lupaan toteuttaa^^ Ja jos sulla on mahollisesti kuvatarinaideoita niin voit vaikka ehotella kommentilla. :D
    Mun siskoni on 11 vuotta. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tiedosta. Oma sisareni on vasta 8, mutta koska sisko tykkää sekin innostuu... -.-

      Poista
  2. Säpäs julkaset näitä nopeesti! Käykö muuten että kopsaan ton kt:n mun blogiin tästä, ku osa mun kuvista katos jonnekki bittiavaruuteen? Siis ne vaan katos... Mut tein yhen toisenki kuvatarinan, ja toi Sawakan pikkusisko tulee sitte viikon päästä :)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Ystäväni nukke Sawaka varmasti on mielissään tuosta kehusta. :3

      Poista

Kommentit piristäisivät päivääni. ;)